Lördagen den 22 maj

I lördags så var det födelsedagsfirande för underbara Natalia som fyllde 21 år. Därmed hade hon anordnat så att vi skulle käka middag på en Grekisk Restaurang i Sundbyberg som hette Elektra. Det var riktigt god mat sen hade Natalia köpt med sig en god tårta till efterrätt. Till sist blev det presentöppning och följt på det så blev det utgång. Jag var bara med och tog en drink och sen åkte jag hem till mig för jag var trött och kände mig inte som något vettigt sällskap. Men jag hade en trevlig kväll och jag hoppas även att Natta med vänner också hade det.



Fina Natta!





Kommentarer
Postat av: Natalia

Naaw va söt du är! Tack så mycket för att du kom och den fina presenten! Du är underbar :D

2010-06-01 @ 23:44:22



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback