I wish for...

Nu närmar sig slutet av maj med stormsteg och därmed är början på Juni snart här vilket betyder att det bara är några få dagar till min födelsedag! Eftersom många som jag känner läser min blogg och har undrat vad jag önskar mig i present tänkte jag skriva min önskelista här så är det lätt för dem att bara klicka in sig hit och kika. Ungefär som en liten minneslista!

I födelsedagspresent önskar jag mig:

Ett armband samt berlocker från Thomas Sabo. Dem är så sjukt fina och det finns massor av Berlocker att välja mellan. Så man kan mixa, matcha och köpa olika berlocker som matchar ens egen personlighet och vad man gillar själv. Jag vet att dem finns på Guldsmedjan Två Hjärtan här i Södertälje, men man kan även beställa ifrån den här hemsidan.




Boken The Basics of Corset building. Något som en syfantast som jag bara längtar efter att få dyka in i.



Mönsterkonstruktion för damkläder, ytterligare en bok som är ämnad för mig. Massor med mönster som man kan använda när man vill utveckla och skapa egna designer på kläder. Vi hade dessa i gymnasiet och de var helt underbara!


Ett namnhalsband à la Carrie-style, givetvis med mitt eget namn då! Går att hitta på denna hemsida.



Vågtång från OBH Nordica. Har velat ha den ett bra tag nu och finns att beställa till ett riktigt bra pris på Halens men man kan även köpa den i butiker som Coop Forum och liknande.



Denna underbara rosettväska - Suanna Rosettie bag - Önskar jag att få bära på armen en vacker dag. Den är helt fantastiskt söt, chic och verkligen JAG! Finns att beställa på Mihi.



Till sist så önskar jag mig sällskapsspel i mängder, eftersom det är brist på det här hemma hos mig. Jag önskar mig spel såsom Alfapet, Pictionary, Rappakalja, Alias, Trivial Persuit, Monopol, UNO med flera.

Så här är några av mina önskningar, hoppas att det räcker till er som frågat om vad jag önskar mig. Men givetvis blir jag glad för det mesta som jag får av min underbara familj och vänner.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback