Dagens agenda

Hej på er solstrålar! Idag är det lördag en med träligt väder. Sommarlovet närmar sig med stormsteg och det gör även omtentan i redovisning och beskattning, HUVVA!!! Så dagens plan ser följdaktligen ut som sådan att jag ska plugga järnet och inte göra något annat. Visserligen är det tur att jag kan vara tentaplugget med att skriva reflektionsdagböckerna inför denna kurs i alla fall. Annars vet jag inte alls hur det skulle gå. Morgondagen kommer också till största del handla om tentaplugg men även om mamma, dock kommer jag inte träffa henne i morrn eftersom hon ska jobba. Så jag får ringa och gratta, men sen på tisdag så firar jag mer ordentligt då vi ses. Och måndag så kommer jag sitta i biblioteket på Södertörn från 8 på morgonen fram tills det är dags för tentan klockan 18. Så nåt måste jag väl verkligen kunna lära mig tills dess?!


Pluggfia!


Hoppas ni alla får en bra dag i alla fall! Kan inte vänta tills jag får sommarlov! Ciao!

 


Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Härligt med sommarlov!!:)

Min bloglovin har inte funkat så bra på sistonde,m och har missat dina inlägg totalt!!

Har saknat dig :D



Puss o kram vackra<3

2010-06-01 @ 19:45:34
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback