Va, är det redan söndag?!

Ja, det är så jag känner just nu! Va, är det redan söndag!? Helt ofattbart! Min långhelg har bara flygit iväg och vart den tog vägen har jag ingen aning om! Sjukt...men vad ska man göra. Det är ju snart långhelg igen om man tänker på påsken. Fyra långa härliga dagar ledigt och dem ska jag spendera i Eskilstuna hos min familj. Så det ska bli riktigt skoj.

Idag har jag hittills tränat och läst på bloglovin, men jag ska alldeles strax ta mig ann min roliga (inte) bok "Principbaserad redovisning" och läsa det jag behöver inför morgondagens föreläsning. Får se om jag kan ta mig igenom de kapitlena eller om jag kommer somna. Den som lever får se helt enkelt.



Återkommer senare och skriver vänner små, dags att plugga!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback