Mission impossible..

Jag har nyligen avslutat städningen utav mitt hem och nu är det glänsande rent här hemma. Jag är nöjd och glad över att jag tog mig i kragen och städade, men frågan är ju bara hur länge detta kommer hålla. Jag är mycket väl medveten om att hålla det städat inte är min starka stida, det är ju därför jag städar så himla ofta! Det kan bli stökigt på bara någon dag och jag vet inte hur det går till. Det är skönt i alla fall att veta att det inte bara är jag som stökar ner här hemma.

Jag ska i alla fall försöka (ännu en gång) att inte stöka ner här hemma, måste bara komma på en bra strategi för det!

Hoppas ni har en trevlig kväll alla, det har i alla fall jag i mitt städade hem!

Kommentarer
Postat av: Inez

Lite stökigt är bara mysigt ;)



sv: Jag vet, MEN DET ÄR FAKTISKT BARA TRE MÅNADER KVAR TYP! :D

Har du läst dom underbara böckerna?

2010-03-23 @ 19:45:32
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Inez

sv: Haha :P

Man får faktiskt svära när man snackar om dom böckerna. Läste dom fem gånger på raken under januari, men nu har min kompis lånat ettan så jag får vänta tills hon läst klart den xD

2010-03-23 @ 20:01:02
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: nea

Det bästa sättet jag har är att ha massor av ställen nära man använder sakerna att stoppa ner dem i. Typ en stor låda i hallen som man direkt stoppar ner halsduken i. Men jag lyckas inte alltid så bra heller, är kaos här hemma just nu när man packat upp 3 stora väskor och massor av kassar från semestern :(

2010-03-24 @ 10:59:35
URL: http://www.3kvadrat.se
Postat av: J

Gör som jag! Ställ mobilen på larm där det står "Städa upp" som ringer varje kväll klockan 21.00 ;)

2010-03-25 @ 13:54:02



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback