Lördag already!

Ja, gårdagen passerade verkligen fort förbi. Det sa bara svisch. På kvällen var jag till Jarlaberg (i Nacka) på filmkväll hos älskade Carla. Det var riktigt kul och vi tittade på Zombieland och Brüno. Älskade Zombieland, den var riktigt skoj dock lite abrupt slut. Synd att det är så långt bort. Jag åkte hem därifrån vid halv ett och var hemma typ efter två! Så idag är jag lite seeeeg.

Idag har jag också tvättstugan. Jättekul..INTE men det måste ju göras. Sen ska jag och älsklingen på middag hos Clay och Tessan. Det ska bli riktigt trevligt för det var ett bra tag sen jag träffade dem. Umgås och ha kul känns som en riktigt välplanerad lördagskväll.

Tänkte faktiskt även ha ett litet projekt och rita lite. Jag kommer att visa sen vad det blir för nåt.. om det blir nåt! Haha! See you later och ha en fin dag!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback