ITM-träff!

Igår hade jag och tjejerna vår andra ITM träff hemma hos Hanna! Det var riktigt trevligt och jag hade riktigt kul med tjejerna! ITM är vår förkortning för In The Making som är en liten grupp jag och mina tjejkompisar bildat. Vi träffas och syr, pysslar, stickar och en hel massa annat. Riktigt skojigt! Hanna hade gjort i ordning mumsig fruktsallad med! Riktigt gott med choklad och glass till med.



Igår pysslade jag med inbjudningskort som jag hjälper en vän att göra. De är klara nu och skickas ut i morgon. Det var riktigt kul. Här är några bilder!


Kommentarer
Postat av: Malin

tänk vilken bra idé med syjunta :) hos mig eller sara nästa gång då... !? kraaam

2010-03-20 @ 23:44:19
URL: http://alltomminlista.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback