Helena rekommenderar...Mascara!

Här kommer då mitt första rekomendations inlägg! Idag vill jag rekommendera en ny mascara som har kommit ut på marknaden, nämligen Maybellines nya "The falsies volume express". Den har en snygg lila färg på "flaskan" med turkos text som gör att den syns och är snygg estetiskt. Jag tycker denna mascara är en av de bästa jag har provat någonsin! Mina fransar blir oerhört fina och långa. Med hjälp av den böjda, fylliga borsten kommer jag åt mina fransar och alla får en förlängande effekt. Dock så måste jag säga att effekten av att ögonfransarna ska bli lika lösögonfransar uppnås ju inte, men vilken mascara har någonsin gjort det? Jag är i varje fall nöjd med resultatet, mina fransar har aldrig varit så här fina och långa! Därför får den 4 av 5 H!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback