Min Födelsedag!

Igår fyllde jag år, min tjugoförsta sommar. Det var en lugn dag eftersom större delen av min familj kom i söndags och firade mig. Och igår kom bara pappa. Jag har haft det riktigt trevligt och är jätteglad att det var så många som kom och firade min födelsedag! Dock var jag lite glömsk och glömde bort kameran helt. Men jag har i alla fall dokumenterat mina fina presenter och den underbart goda tårtan jag och min syster gjorde. SÅ det ska ni i alla fall få se.


Jordgubbstårta med Limegrädde och Limecurd


Jag fick ett Thomas Sabo armband med stjärnberlocken utav Jimmy och skoberlocken utav Marita och Tage, samt 300:- utav dem också.


Jag fick dessa pilgrimörhängen av min vän Jonna.


Jag fick denna jättefina vävknuten handduk av mormor och morfar.


Jag fick 150:- i presentkort på Gina Tricot plus 100:- utav mormor, morfar och farmor Ulla.


Jag fick en jättesöt kakburk full med nybakta muffins av mina småsyskon.


Jag fick två jättesöta "Teaset" utav min mamma. Seten innehåller en mugg, ett underlägg och en bricka.


Fick även "The basics of corset building" av mamma.


Och även boken Mönster och konstruktioner för damkläder fick jag också av mamma.


Jag fick spelet Alfapet utav Anna, Råger, Gustav, Jonathan, Natalie, Tindra och Karin.


Dessa söta doftväskor(påsar) fick jag utav Clay, Tessan, Lucas, Tilde och Senita.


En riktigt söt fotoram i form av ordet Love fick jag också utav Clay, Tessan, Lucas, Tilde och Senita.


Och också sällskapsspelet När då då? fick jag av Clay, Tessan, Lucas, Tilde och Senita.


Utav pappa fick jag en dockningsstation till min Iphone, samt ett silikonskal till Iphonen.

Tack alla så jättemycket för erat besök och dem jättefina presenterna! Jag hade en helt underbar födelsedag! TACK!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback