Födelsedagsfest!

I lördags hade jag födelsedagsfest här med mina vänner. Det var riktigt kul att det var så många som kom och trots att det inte blev riktigt som jag tänkt mig hade jag det trevligt. Hoppas att mina gäster kände likadant. Jag bjöd på tårta, en tårta som jag är uppväxt med och var riktigt länge sen jag åt. Och den vart en riktig hit bland mina gäster, vilket gjorde mig glad. Tyvärr var jag så dålig att knäppa bilder med kameran så jag har bara tagit två bilder på några gäster och sen på tårtan och presenterna jag fick. Men men vad ska man göra?! Fick massor med fina presenter med som jag tänkte visa här. Så här kommer det bilder!


Alison och Mashi


David, Frida, Linnea, Jenny H och Therese


Sylvestertårtan jag bjöd på


Orakel kort från Alison och Mashi


Halsband i form av en parfymflaska från Alison och Mashi


En non-stick muffinsplåt av Linnea och en rosa, silikon hjärtformad muffinsform från Emilie, Mauri, Juli, Carla och Nisse


Rosörhängen från Emilie, Mauri, Juli, Carla och Nisse


Kroppsprodukter från Emilie, Mauri, Juli, Carla och Nisse


Muffins servetter från Jenny U.


Receptboken "Massor av muffins" från Jenny U


En söt muffinshandduk med recept på från Therese


En "Grow-a-head friend" från Therese


Två söta assietter från Frida och Jenny H


Ett doftljus från Frida och Jenny H


En fin burk med chokladpraliner från Martina


En snygg ring från Zandra


Lite skumpa från Sara


Filmen Fireproof från David.


Tack till alla som kom och stort tack för alla fina presenter!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback