Eclipse

I onsdags så träffade jag Tessan på kvällen för att ta bilen till Heron (Tessan hade tagit körkort samma dag, GRATTIS TESSAN!!!!) för att se på bioprémiären av tredje filmen i Twilight serien Eclipse. När vi kom fram till Heron köpte vi våra biljetter och sedan åt vi middag nere i deras "Food court". Det blev kina mat och det var riktigt mumsigt. Filmen började 21.00 och vi satt front road! Jag vet att många tycker det är dåliga platser, men det gör inte jag! Man har ingen framför sig som sitter med sitt huvud i vägen och man kan ha fötterna uppe på räcket (i de salonger som har räcken).

Filmen var i varje fall grymt bra. Helt underbart bra och rolig! Bättre en andra filmen (har de förbättrat teorin om att alla uppföljare är sämre?! Eller detta kanske är för att det är en "bokserie" filmatisering!?). Men tack för kvällen Tessan, blev riktigt lyckad!

Kommentarer
Postat av: Elkah

Twilight serien är ju en bokserie.

2010-07-09 @ 09:48:15
URL: http://switchit.blogg.se/
Postat av: Inez

Visst är den braaa! Och ycket roligare än vad jag trodde.

Det roligaste är ju nog i tältet när Jacob säger "Let's face it. I'm hotter than you."

Eller när Charlie och Bella har sitt samtal i köket... xD

Vad tycker du var roligast i filmen?



sv: Hihi, ah det var skönt! :D

2010-07-13 @ 22:24:06
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback