Trött!

Ja, godmorgon på er alla därute. Nu är lilla jag uppe, men fy så trött jag är! Jag önskar jag kunde ligga i sängen väldigt mycket längre. Jag kunde inte somna i natt, jag låg där och lyssnade avundsjukt på min sambo som snusade så sött. Som alltid somnar han på en gång och jag ligger kvar vaken och lyssnar. I natt var en av de värsta nätter jag vart med om, jag kunde verkligen inte somna! Jag brukar alltid kunna somna annars. Mot 2 snåret tror jag att jag somnade in i varje fall. Och det kändes ofattbart att jag skulle upp när min väckarklocka ringde, jag hade ju bara sovit i typ fem sekunder! Isch, så idag känner jag att jag kommer vara lite seg, gnällig och verkligen don't-give-a-damn hela dagen! Hoppas det inte märks alltför mycket bara, vill inte att det ska gå ut över någon!

Idag har jag Seminarium, men jag ska träffa min grupp klockan 8 i skolan. Tycker egentligen att det är för tidigt, jag fattar inte vad vi ska prata om... eller jo lite vet jag vad vi ska prata om men det känns inte som om vi behöver tre timmar! Men jag ställer upp, även om det betyder att vid tiden jag ska redovisa så kommer jag sitta/stå och sova!

Men nu ska jag äta frukost, hoppas ni har en bättre morgon än mig!

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Hej allt bra? :) kram

2010-01-12 @ 15:00:53
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Isabella

Hoppas dagen blev bättre än morgonen sötnos!

2010-01-12 @ 17:14:56
URL: http://cocaineblues.devote.se
Postat av: Placebohoe

Joorå bara bra :) kram

2010-01-13 @ 14:02:37
URL: http://placebohoe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback