Sova sova!

Hej på er alla! Jag är ledsen att jag inte har skrivit idag, men jag haft huvudvärk hela dagen typ och tagit det lugnt. Jag har även hållit på och läsa en bok inför föreläsningen i morgon, hann inte helt klart men det gör nog inte så mycket. Bara jag läser den innan andra inlämningsuppgiften så blir det bra!

I morgon är det som sagt skola för mig, första föreläsningen för i år! Redan! Haha, men jag vissta ju att julledigheten inte skulle vara så himla lång så! Det ska bli kul att träffa alla igen! Och nu börjar tiden ticka iväg här! Jag ska krypa ner i sängen nu och sova! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv:

Tack gumman. Min dag var rätt bra ändå, mamma,jag och min ena syster strosade runt lite i Skärholmen och så. Lite annat att tänka på :)

2010-01-04 @ 00:35:52
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

awh, tack :>

2010-01-04 @ 00:42:13
URL: http://takai.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback