Sail of day!

Godmorgon alla där ute! Jag har vart vaken sen åtta tiden men jag börjar vakna till liv nu och ska snart ta på mig kläder och knalla till affären. Några små saker jag borde handla. Som toapapper och bröd! Men det blir snart, vid tiotiden eller så. Sen vid fyra tiden i eftermiddag ska jag åka upp till Stockholm och träffa klassen. Idag är det ju "Sail of day" , idag är det dags för kryssningen med klassen och det ska bli riktigt skoj. Så det kommer inte bli någon bloggning ikväll och i morgon! Kanske i morgon kväll men troligtvis inte.

Men som sagt ska jag till affären innan och sen ska jag duscha och lite så. Sen måste jag bestämma mig för vad för kläder som ska hamna ner i väskan! Jag kommer ha ångest över vad sjutton jag ska ta på mig, speciellt när man blir begränsad på vad man kan ta med sig. Tänk om jag inte vill ha på mig det som jag bestämmer mig för senare ikväll? Usch, vad jag ogillar det här!

Men nu ska jag kila och ta på mig! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

nämen va roligt gumman med kryssning! men, du blir väl inte båtsjuk eller vad man säger? åksjuk, av vågorna så att säga? det blir jag, uäk.. hehe!



det gör absolut inget att du inte vart så aktiv, jag har ju faktiskt inte heller vart så bra på den fronten, har haft fullt upp jag med! Men det känns som att vi vet vart vi har varann iallfall, o inte tar illa upp? åtminstone så gör inte jag det! :)



Tack tack, vad glad jag blir av att du gillar vårt kök! Jag har slitit som en toka med att få det trivsamt. så det glädjer mig verkligen!! =D tack också för det om designen, du är go du. dock väntar jag ännu på att du ska hinna ordna min, vill ju som sagt ha nytt o bara du kan göra det ordentligt! ;) hehe



kram kram !

2010-01-18 @ 18:29:43
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback