Ofokuserad!

Just nu sitter jag på en föreläsning här i skolan med en lärare som man 1) Knappt hör vad han säger och 2) man förstår inte vad han vill förmedla! Så den här föreläsningen känns helt värdelös och jag inser att jag faktiskt hade kunnat stanna hemma i sängen som jag hade velat idag! Irriterande! Så när vi får rast kommer jag smita härifrån och åka hem, där jag faktiskt kan göra något nyttigt som att läsa Marketing Theory som man faktiskt förstår riktigt bra trots att den är på engelska! Det känns mer givande för jag vet att detta ändå kommer komma med på tentan, till jämförelse med detta. Om jag ändå inte förstår vad han mumlar om varför ska jag sitta och lyssna? Tur för mig att föreläsningar inte är obligatoriska! Så jag ska gå hem och plugga. Det känns nyttigare än att slösa bort två timmar på INGET! Håller ni inte med?


Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Den kostade 279 kronor :)

2010-01-26 @ 16:36:57
URL: http://placebohoe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback