Morgonpigg!

Godmorgon alla underbara! Idag är jag väldigt morgonpigg, jag tog mig upp redan klockan 6. Vilket är väldigt ovanligt för mig nuförtiden, att vakna och faktiskt vara pigg. Idag är första gången på länge som jag inte vaknar antingen trött för att ha sovit för lite eller seg för att ha sovit för länge! Så nu sitter jag med en mugg varm choklad och tittar på lite SATC. Bra morgon helt enkelt!


Senare idag ska jag fortsätta på min uppsats som jag ska försöka få klar tills i morgon bitti! Så jag ska försöka slutföra den idag. Den här uppgiften var lite svårare än den första, men jag har i varje fall kommit igång så då är det lättare att avsluta i varje fall!

Hoppas ni får en bra morgon! Nu ska jag ta det lugnt ett tag till! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skönt att vakna så tidigt. Vad sugen jag blir på capuccino av din bild.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-14 @ 12:26:39
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Michaela

Hej gumman!

Dig har jag inte hört av på ett tag, vart håller du hus? <3

2010-01-14 @ 22:39:06
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback