Måndag!

Hej på er alla! Jag vet att jag vart dålig med uppdatering här på slutet men jag har haft full rulle, både med skolan och med hemmet. Igår så hade jag och min sambo en riktig städdag! Jag hade även tvättstugan igår. Så jag tvättade, städade, dammsög och moppade hela lägenheten! Så nu är det strålande rent här hemma! Väldigt skönt att ha det snyggt och städat!

Idag har jag suttit med en Powerpoint presentation inför en redovisning till seminariet i morgon hela morgonen och fram till nyligen. Jag är äntligen klar! Jag har även skrivit ut kvittot inför registreringen i skolan i morgon! Oj oj nu känns det helt plötsligt som om jag har massor med saker att ta tag i!

Men just nu har jag en ledig stund! Med mina underbara SATC-avsnitt! Åh how lovely! Jag älskar dem!



Vad har ni själva för er idag?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback