Lugn morgon!

Godmorgon på er alla! Nu är jag uppe och sitter med en kopp te och bara tar det lugnt innan det är dags att börja göra sig i ordning inför skolan. Jag känner mig otroligt pigg för att inte ha sovit så mycket i natt. Jag kunde inte somna så jag låg och vände och vred på mig och sen när jag äntligen somnade så kändes det som jag fick sova i fem minuter innan klockan ringde och väckte mig! Men, men! Jag hoppas på att få sova bättre ikväll i varje fall! Kommer säkert vara tröttare då!

Idag har jag skola som sagt, föreläsning i fem timmar! Eller rättare sagt fyra timmar, eftersom vi har en timmes lunch mitt i föreläsningen! Skönt det i varje fall! Jag har gjort en lunchlåda som jag ska ta med mig (KOM IHÅG!!!) så jag har något att äta, har inte direkt mycket pengar nu efter jul och allt!

Men nu ska jag gå och göra mig i ordning! Hoppas ni får en fin dag idag! Ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv. haha nej tyvärr inte.

Skulle ijuförsig bara ha en svart sjal, men den affären som säljer dom sjalarna hade stängt ned :S :(

2010-01-04 @ 11:59:05
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Ja visst är dom snygga ;O!

Jag klarar inte av att gå i klackar så mkt, får så sjukt ont i mina tår så jag lever praktiskt taget i lågskor under sommaren, om jag inte går barfota haha.

Ska köpa dom när dom kommer ut i butik. :)

2010-01-04 @ 15:01:40
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: Isabella

Åh, hoppas allt gick bra i skolan sötnos!

Kram

2010-01-04 @ 18:44:59
URL: http://cocaineblues.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback