Inställd föreläsning?

Just nu sitter jag i aulan med min klass och faktiskt VÄNTAR på föreläsaren! Vanligtvis så är de här i god tid, men idag är föreläsaren inte här han är försenad! Vi ska börja tio prick men nu är klockan 10.12 och ingen syn av föreläsaren. Betyder det att föreläsningen är inställd? Eller ska vi sitta och vänta tills han kommer om han nu ens kommer? Vilket dilemma, speciellt när inte någon verkar informerad om var han håller hus! Jag antar att vi helt enkelt får vänta och se, men hur ska man egentligen veta? Om man kan gå eller sitta kvar? För det blir lagom irriterande sen när man suttit i 45 minuter och någon kommer och meddelar att föreläsaren är sjuk, men samtidigt irriterande om man har gått och föreläsaren dyker upp efter ett tag. Hm, vilket dilemma! Jag antar att jag väntar ett tag till, sen får vi se!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback