Godmorgon!

Hej på er alla! Nu är jag äntligen tillräckligt pigg för att skriva lite. Igår kom jag hem från Finlandskryssningen med min klass och jag måste säga att vi hade en riktigt kul kryssning. Goda drinkar, gott sällskap, god mat och massor med shopping i Taxfreen! Mycket härligt! Jag hittade en Parfym jag undrat över ett tag och den doftade verkligen jättegott! Så jag lånade lite pengar (som jag betalat tillbaka) för att köpa den. Det är Covet med Sarah Jessica Parker. Väldigt fin flaska och god doft. Det här kommer bli min nya favorit parfym!



Snart är det dags för mig att bege mig till skolan, eller jag inom en timme då. Ska snart ta mig i kragen och börja göra mig i ordning. Sen ska jag förmodligen handla på Ica Maxi efter skolan. Vi har absolut ingenting hemma och jag har ju fått mina CSN pengar så nu kan jag storhandla. Ska dock kolla om man kanske kan få skjuts utav Clay hem från Ica Maxi... Annars kommer det bli tungt att bära!

Hoppas ni alla får en fin dag! Skriver säkert ikväll! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ingen fara gumman. Jag har inte suttit vid blopggen på någora dagar så jag är inte så aktiv. Har mycket att göra och vet egentligen inte vad jag ska skriva på bloggen. ^^ Allt är bara bra, själv då? Kramar!

2010-01-20 @ 22:26:14
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback