Busy Day!

Idag har jag en "busy day" med massor att göra här hemma! Eftersom jag inte har några föreläsningar idag så passar jag på att göra allt tråkigt som måste göras här hemma. Så idag har jag tvättstugan och tvätten hänger på tork där nere nu. Sen så har jag diskat, jag ska snart iväg och handla lite inför Jimmys birthday - vissa ingredienser som jag behövde till det jag ska baka. Jag ska även städa i ordning lite, bädda rent och få rent och snyggt här igen efter våran festhelg! Det kommer kännas riktigt härligt! Sen ska jag också vara beredd med gruppanmälan till seminariegrupperna vid 17.00 och så ska jag försöka läsa lite i "Marketing Theory" med. Som sagt en "busy day" här hemma hos mig! Men det kan vara skönt att fokusera på det mesta under en och samma dag, tycker ni inte?


Duktiga lilla jag som fejar och står i!


Men nu ska jag röra mig mot Ica Maxi! Ha en bra dag, så skriver jag säkert ikväll! Ciao!


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

2010-01-25 @ 21:17:42
URL: http://jjuliees.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback