Trött Helena!

Godmorgon allesammans, hoppas ni har en något piggare morgon än vad jag har. Jag känner mig superseg och trött, allra helst skulle jag bara vilja krypa tillbaka till sängen. Men icke sa nicke! Jag ska pallra mig till skolan och ha möte med min grupp innan vi börjar seminariet klockan 12. Så no more sleep for me!

Kan säga att jag också har lite träningsvärk i magen efter gårdagens pilatespass och det gillar vi starkt! Nu ska jag bara keep it up så att det blir resultat med. Ska nog köra idag med när jag kommer hem från skolan. Jag ska försöka vara jätteduktig och hålla mig undan från godis med... hur nu det ska gå!

Men nu måste jag göra mig i ordning! Ha en bra torsdag nu!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback