Stå i dag!

Ja, nu när man fått frukosten "överstökad" och undanplockad så är det bara att sätta sig in i dagens alla sysslor. Idag är det nämligen så att jag ska städa, handla och baka en morotskaka inför morgondagen då min familj och mormor och morfar kommer! Så jag har en hel del att stå i, det var i alla fall skönt att jag fick disken överstökad igår så slipper jag tänka på den.

Jag ska i alla fall börja med att gå och handla och det ska jag göra snart tillsammans med min älskling och Glenn. Jag ska handla lite inför kvällen, då jag ska laga tacos tillsammans med Jenny och Linnea. Vi bestämde oss för att ha en liten filmkväll här eftersom både min och Linneas sambo inte kommer vara hemma över helgen, så varför inte ha mysigt tillsammans. Så ikväll blir det Taco-kväll, med TrueBlood och film samt lite morotsstavar och gurkstavar med dipp! Mysigt värre!

Men nu ska jag röra mig mot Ica Maxi! Skriver säkert senare! Ciao!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback