Morning!

Godmorgon alla! Hoppas att ni har en bra morgon där ni är, det har i alla fall jag! En lugn, skön morgon med Desperate Housewives och lite te. Det låter inte helt fel med en sån här morgonrutin, speciellt inte innan man ska sätta igång med gruppen och slutföra PM:et inför seminariumet som är i morgon. Vi har en fråga kvar och den är lite svår så vi bestämde att vi skulle slutföra den idag, istället för att sitta länge igår kväll i biblioteket.

Jag känner mig riktigt dålig för att jag inte har hunnit uppdatera min blogg som vanligt, men det har varit så himla mycket med skolan och allt runt omkring så jag har verkligen inte hunnit med bloggen. Och det skäms jag för eftersom jag verkligen älskar att blogga! Men jag ska försöka komma igång igen och blogga som vanligt. Jag har en hel del inlägg som jag ska lägga upp, men det blir senare. Nu ska jag njuta lite av mitt te. Ciao!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback