Morgonstund har guld i mun..

Godmorgon här i bloggsfären! Hoppas ni haft en trevlig kväll och en god natt! Det har jag i varje fall. Vi la oss runt midnatt och vaknade vid 11. Det blev filmjölk och crunchys till frukost, gott och mättande! Även Top Model 7 vart det till frukosten och jag kan inte hjälpa att tycka att deltagarna är stor hög med "crybabies". Jag skulle vara glad om jag fick chansen att bli omstylad av en topp stylist, att få en helt ny look och bli skitsnygg! För stylisterna vet vad som passar ens ansiktsform och liknande och som sagt vore de vara glada för den chans de fått, att det faktiskt får nya utseenden och en chans att bli en ny stor modell! Älskar dock deras fotosessioner, det är coolt att se hur de sminkas och stylas. Härligt, men som sagt så är de lite "full of themselves" och det är något jag inte gillar.

Snart ska vi ta oss till Nacka forum och köpa linsvätska till Emilie och därefter ska jag ta mig hemåt. Funderar på att göra köttfärssås till ikväll, det låter riktigt gott! Ska även plugga också. Men nu ska jag återgå till att vara med Emilie, skrev ett snabbt inlägg nu när hon var i duschen. Hoppas ni alla har en bra onsdag! Ciao!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback