Har inte glömt bloggen!

Nej, som titeln säger har jag verkligen inte glömt bort bloggen! Jag har bara vart riktigt upptagen med mitt liv, massor som händer just nu. För det första var jag frånvarande när det var tenta i fredags, eftersom jag behövde plugga större delen utav förra veckan. Sen över helgen har min älskade lillasyster varit här och därmed har jag inte hunnit klicka mig in hit för att uppdatera, plus att internet har dummat sig med mig... Eller det kanske bara är jag som har tyckt att det är segt!?

Idag är det i alla fall måndag igen vilket för mig betyder första dagen på en ny kurs! En intensiv kurs dessutom för vi ska redan ha läst fyra kapitel i en av böckerna till första föreläsningen (men det har jag ju självklart redan gjort! Duktiga jag!) och sen till i morgon ska vi ha ett tal klart plus läst till kapitel 11 tills onsdag. Det är mycket som man ska hinna med och det är bara tre dagar in i kursen då. Förstår inte varför man ska ha hunnit med så mycket så tidigt?! Och i slutet mot kursen är det ju bara 1 seminarium per vecka och inget mer. Vad ska vi göra alla andra dagar i veckan!? Antagligen plugga till tentan och skriva alla tal vi ska hålla! Shittelainen! Jag hade tur att Jenny ringde mig igår och informerade mig annars hade jag vart helt ovetande om detta!

Min syster ska väl förmodligen åka hem ikväll, men det beror väl på hur SJ's tåg går. Läste nånstans på Facebook av en kamrat att de var irriterade just på SJ. Kanske tågen är superförsenade där med som här med SL också! Ja, jag får väl se hur det går att ta sig in till skolan senare. Jag måste i alla fall få tvätten klar först! Hoppas ni alla har en fin dag i kaoset! Tänk positivt, solen skiner ju i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland har man ju mycket omkring sig! Vi ses på fredag även om det inte är under så trevliga omständigheter...du förstår vad jag menar...

Kram Anna

2010-02-22 @ 11:27:50
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, helena jag tänkte att om du tar bort snön ifrån din header så kanske snön försvinner ute också! (?!)

2010-02-22 @ 12:47:26
URL: http://alltomminlista.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback