Finally friday!

Ja, jag säger då det! Jag tror inte jag längtat efter en fredag så här mycket på länge som jag gjort idag! Det är skönt att det nu äntligen är helg, inte för att jag kommer så himla mycket ledigt eftersom jag har tenta nästa fredag och måste plugga hela helgen. Men jag har unnat mig en ledig fredagskväll i alla fall, så jag tänkte uppdatera och fixa här i bloggen eftersom jag inte har haft tid med det på slutet! Speciellt eftersom jag inte gör mycket annat här nu när älsklingen umgås med Glenn. Plus det är lite sent att dra fram symaskinen, jag är jättesugen på att fixa nya gardiner till vardagsrummet och jag har ett hum om vad jag ska göra! Tessan var jätteschysst och gav mig en fabulouse idé som jag ska genomföra i morgon förmodligen. Så ni får ge er till tåls och vänta tills i morgon.


Idag har jag som vanligt vart till skolan och haft föreläsning, fast jag kände mig totalt ofokuserad för jag var så himla trött så jag fick inte in något alls i skallen! Irriterande! Men, men vad ska man göra åt saken?! Nu är det ju ändå försent!

Hoppas att ni alla har haft en finemangens fredag i alla fall!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback