1 år!

Precis som jag befarade så missade jag min bloggs ettårsdag! Med all stress och allt som man har att göra runt omkring glömde jag helt bort min bloggs "födelsedag". Men jag är inte den som är den utan passar på att fira den idag, några dagar försent. Bloggens skapelsedag är den 20 januari 2009, så jag är 17 dagar sen med firandet. Lite dåligt av mig, men ja! Grattis bloggen på 1-årsdagen! Du har varit till stor hjälp när jag velat skriva av mig och även när jag funnit det kul att dela med mig utav saker! Hoppas att detta år blir lika trevligt och fyllt med bloggande! Hurra!


Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Grattis på ettårsdagen! =)

2010-02-07 @ 00:17:39
URL: http://dianasblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback