Sommaruppehåll?

Som ni kanske har märkt av så har det varit ett litet uppehåll här på bloggen. Anledningen att det blev ett uppehåll är att jag blev matförgiftad några dagar efter Zandras födelsedagsfest (jag hade ätit något dåligt kött hemma till middag). Så jag blev liggandes i säng i en hel vecka och mådde dåligt. Sen när jag blev bättre rullade bara allt på, allt som man planerat till sommaren. Syrran var här en vecka och sen var jag och älsklingen en vecka till Eskilstuna och hälsade på.

Nu är vi hemma och skolan närmar sig. Jag tänkte äntligen ta och komma igång med bloggen igen, saknar att skriva! Så jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort i sommar. Har ni själva haft en fin sommar? Gjort något skoj?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback