En vecka med min syster!

Nu när min familj bor i en stad och jag i en annan med min sambo blir det lätt att man inte träffas särskilt ofta. Och då bor vi samtidigt bara 45 minuter med tåg ifrån varandra (lite löjligt kan tyckas!). Det känns konstigt eftersom jag brukade vara van med att träffa min syster (och familj) varje dag. Fast nu är det två år sen jag flyttade ut (redan, herregud vad fort tiden går!!!) Min syster är en av mina bästa vänner, så man kan ju förstå att man saknar att ha henne runt omkring i närheten. Men dem gånger vi verkligen träffas blir det i alla fall en riktigt rolig stund.



Systerysterfin!

Den här gången kom hon hit för att stanna i en hel vecka! Vi gjorde kanske inte super mycket direkt, men kul hade vi. Vi hade filmkväll varje kväll typ och lagade mat tillsammans. Vi busade och pratade. En kväll så åkte vi och bada med Jimmy, Glenn och Tessan. Vilket sedan ledde till en tripp till Heron City, min systers första tripp dit. Och vi hade riktigt skoj. Det blev middag på Pizza Hut och därefter bowling och arcade-spel. Jag och min syster provade även en simulator och skrattade tills vi kiknade! En riktigt härlig kväll blev det.



Glenn till vänster och Jimmy till höger!



Tessan till vänster och scoreboard från Bowlingen




Arkadhallen och jag till höger. Jag spelar ett motorcykelspel.

Jag hoppas att min älskade syster hade en lika rolig vecka som jag själv? Och hoppas hon snart kommer på besök igen!


Kommentarer
Postat av: Tessi

jag hade en awesome vecka och det är ju pga dig!:D Måste göras om igen! Love you<3



Ps...snodde bilden på mig ;P Ds.

2010-08-08 @ 14:21:05
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback