Vår ruset!



Då var det bestämt! Jag och några klasskamrater har bestämt oss för att delta i det härliga vår ruset. Det är en löparfest som går runt lander och den 1 och 2 juni kommer den till stockholm. Så då ska vår grupp springa! Om man är 6 personer i en grupp får man också en picknick korg att festa på efteråt.

Vår ruset är 5 km långt och är ett återkommande event med fokus på att motivera folk att motionera och må bra. Ett riktigt roligt engagemang med ett flertal deltagare varje år. Det finns massor att läsa om vår ruset på Vår Rusets hemsida. De har även lagt upp ett träningsprogram inför Vår ruset så att man kan förbereda sig. Är du intresserad att som jag delta i Vår Ruset?! Klicka dig in på hemsidan och läs mer, jag lovar du kommer inte ångra dig!


Kommentarer
Postat av: anna

sv: ja det var ju lite mer än bara färgerna som varierade då :)

2010-04-15 @ 07:55:47
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

oh jag vet :D

jag ska försöka hitta ett par nya brillz imorgon också, om jag drar in till stan då.

2010-04-15 @ 22:22:07
URL: http://takai.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback