Tentakväll!

Ännu en gång har jag fallit ifrån vetskapen om min älskade blogg! Och som så många gånger förut så är det för att jag pluggat som en galning till min omtenta som jag ska ha ikväll (hoppas att det går bra denna gång!). Tråkigt men sant! Skolan tar all min tid nuförtiden, särskillt denna kurs med som jag har nu. Det är riktigt mycket att göra samtidigt som jag pluggat till min tenta i en annan kurs. Men förhoppningsvis så kommer jag ha lite mer tid efter ikväll. Det är vad jag håller tummarna för i alla fall!

Tristas är nog att tentan är mellan 18-22! Men förmodligen kommer jag inte behöva sitta hela tiden... det brukar jag inte behöva i alla fall!

Just nu väntar jag också på folk från TelgeBostäder som ska komma på underhållningsbesiktning av vårt vardagsrum. Förhoppningsvis kommer vi få omtapetserat därinne, för det är allt annat än fina tapeter i vårt vardagsrum. Det hade vart en helt annan grej om tapeterna vart i gott skick, men nu är de ju inte det. Massor med håll, ritat på väggarna och uppfläkt i skarvar. Nej, hoppas på omtapetsering!

Men nu ska jag kika lite på mina anteckningar inför kvällen. Hoppas ni alla har det bra!?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback