Shopping söndag!

Godmorgon på er alla! Idag är det söndag, redan tyvärr! Solen skiner och ångesten inför den kommande tenta kryper allt närmare och tar över mig mer och mer. Så veckan som kommer blir en pluggvecka för mig, så ni är medvetna om det. Jag kommer att behöva fokusera allt på min tenta (som är svår som tusan). Men sen när den är över ska jag göra comeback med full kraft! Jag har egentligen massor att blogga om men tiden har inte räckt till!

Igår så var min kära mor, syster, moster Anna och Annette här på besök. Det var riktigt trevligt och gulliga Anna och Annette hade med sig lite presenter till oss. Riktigt sött av er. Ska lägga upp bilder här sen i bloggen. Jag bjöd dem på tomatsoppa med bröd och till efterrätt en Key Lime Pie som jag testade att baka för första gången (den blev jättebra och receptet kommer definitivt hamna här på bloggen.

Senare på eftermiddagen när mina gäster åkt hem drog jag in till stan och köpte lite spel till mig och min älskling. Sims3 till mig och NHL2K10 och PES2009 till min älskling. Jag köpte även lite chips och kebabtallrikar med mig hem eftersom jag hade min "Tjockisdag" igår. Jag ska försöka ha en "Tjockisdag" i månaden där jag får äta precis vad jag vill och resten av månaden ska jag vara lite nyttigare. Så vi får se hur det går!

Idag ska jag och Linnea åka till Ikea! Jag har en hel del att handla där. Lite till hemmet och en massa till mitt projekt, som jag ska berätta mer om sen när jag har fixat klart med det. Så idag blir det en heldags shopping minsann. Sen när jag kommer hem kommer det bli diskning och sedan pluggning för hela slanten. Och tömning utav vardagsrummet för på tisdag ska de komma och slipa våra golv.



Men nu ska jag fixa klart mig för Linnea kommer snart. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tessi

åååååh! jag vill också till IKEA!!!!! :( syft!



myspys med allt du fixade till när vi kom o besökte er! tomatsoppan var faktiskt god (a) hihi

2010-04-26 @ 14:44:58
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback