Lördag = hurtdag!

Idag så kommer min lördag kretsa kring att vara hurtig och duktig! Jajamänsan! Jag har nämligen tvättstugan idag och jag ska även städa rent i hela lägenheten. Hade gärna velat putsa fönstrena med, men det får bli en annan dag helt enkelt!. Jag ska även se om jag får tid över till att rensa min garderob. Senare så kommer Ling hit och vi ska plugga ihop, så vi får se hur det går. Hon hade en del arbete till sin utbildning att göra och jag har ju omtentan på onsdag.



Jag ska även iväg och handla lite smått så det blir någon middag för min del ikväll. Saknar lite grejer. Så städa, tvätta, diska! Tvätten har ju vart igång sen halv sju tiden i morse, så den är klart halv 12. Men nu ska jag börja diska så jag blir klar innan Ling kommer! Det ser ju förjävligt ut på ren svenska och jag vill helst att det ska vara snyggt när jag får gäster. Det tror jag att vi alla vill!

Hoppas att ni alla fall får en bra Lördag allesammans!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback