Långt avbrott!

Hej på er bloggläsare! Jag ber om ursäkt att jag inte har loggat in på bloggen på en vecka, det är helt sjukt! Jag älskar ju verkligen att blogga men nuförtiden hittar jag ingen tid åt det alls! Jag hoppas på en förbättring när all hysteri runt denna kurs och mina två tentor är avklarade. Jag har nämligen omtenta på onsdag (den 14) och sen en på valborg (hur sjutton nu de tänkte att valborg var en bra dag för tenta!). Så då kanske man kan andas lite och få tid för bloggen!

Sen har jag också vart i Eskilstuna fredag till måndag eftersom det har vart påsk och när jag är där försöker jag att vara så social som möjligt. Dock har jag försökt att blogga från min iPhone via Safari, som ska vara som en vanlig webbläsare. Men det funkar ju inte alls! Man kan bara skriva i titeln! Dumt! Men men! Får väl kolla upp och kanske börja mobilblogga via mms igen!

Nu ska jag snart pallra mig till Linnea och plugga lite inför morgondagen men jag lovar att massor med kul inlägg och bilder ska komma upp här VÄLDIGT snart! Pussen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hoppas det lugnar ner sig snart med skola och sånt. Vad gullig du är som vill sticka till lillan. Ja till 2 år blir lagom, säg till hur mycket pengar det blir till garnet!!! Kram Anna

2010-04-07 @ 19:57:52
URL: http://ansen.blogg.se/
Postat av: Tessi

JAG VILL KOMMA SNART! men har inga moneys:/ love you more! <3<3<3

2010-04-08 @ 22:40:13
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback