Bloggdesign!

Som de flesta säkert har märkt har jag fått en ny bloggdesign. Eller fått och fått jag har "köpt" den för en billig peng utav en jätteduktig tjej som gör bloggdesigner. Hon heter Beatrice men kallas Takai och har bloggen med samma namn (alltså Takai). Den här tjejen är en 20-årig student som studerar Digital Mediedesign, vilket gör att man förstår att hon är duktig!

Jag vill rekommendera henne till er som känner att ni vill ha en personlig design om ni är utan, eller om ni är trött på er gamla. Takai hjälper er med precis det ni vill ha, enligt era egna krav. Och lita på mig ni kommer inte bli besvikna. Så klicka er in om ni är intresserade av en ny design, om inte annat för härlig och kreativ läsning!


Klicka på bilden så kommer ni till Takais blogg!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback