Usch!

Jag säger väl ett hest godmorgon till er! Hoppas ni lyckostar inte är sjuka som jag! Jag är supersjuk och fick stanna hemma idag, som jag verkligen inte ville! Hade tänkt gå till skolan, men min älskling övertalade mig till att stanna i sängen! Nu är jag glad att jag lät mig övertalas för oj vad jag känner mig hängig! Näsan bara rinner, huvudvärken pickar lite (har kurerat med alvedon, så det värsta är borta), halsen är tjock, ond och hes och jag är varm och kall omvartannat! Jag hatar verkligen att vara sjuk! Det är bland det värsta jag vet! Det konstiga är också att det slog så snabbt, jag börjar undra om det kanske är Svininfluensan jag har att göra med!?


Igår när jag gick upp vid 15.00 (jag hade ju vart ute och dansat och kom inte i säng förrän 05.00) så mådde jag toppen! Jag var pigg och glad! Kände mig super helt enkelt! Sen ungefär 2-2½ timmar senare vid 17:30 tiden slog allt bara till! Jag blev hängig, huvudet började kännas tungt och jag nös som en tok! Så vi får se hur länge detta håller i sig, jag hoppas inte allt för länge! Jag måste verkligen tillbaka till skolan och vara med på föreläsningarna! Vill inte missa något som kan göra att jag kör på Tentan! Gud, ibland känns det som om jag är lite av en workoholic, måste göra saker även fast jag är sjuk, stannar bara hemma om nån tvingar mig! Det känns ju.. bra..?

Nej, men nu ska jag krypa ner i sängen igen! Kommer väl och uppdaterar om min sjuka tillvaro någon gång under dagen kanske! Ha det så bra ni friska, och krya på er ni som är sjuka som jag!


Kommentarer
Postat av: Milla

Usc vad tråkigt :/ Krya på dig!



Sv: Han bor i småland :(.. Men om man verkligen gillar någon, så är inte avståndet något problem, + att jag tar studenten om ca 10 månader ;) så man får väl se vart de leder först :) hihi (a)

2009-09-07 @ 11:13:20
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Linda

Aj då. Kanske många var sjuka därute. Jag börjar känne mig lite snuvig:(. Krya på dig och stanna i sängen;).

2009-09-07 @ 12:07:13
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Inez

Krya på dig! :)<3

2009-09-07 @ 19:59:45
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback