Torsdag, men känns som lördag!

Hej hej bloggen! Jag har precis fixat i ordning allt inför tvättstugan! Tiden börjar 11.30, precis lagom för mig att skriva ett litet inlägg här i!

Som titeln säger känns det som lördag idag! Bara för att jag sov så länge och jag har tvättstuga idag! Vi brukar alltid ha det på lördagar egentligen men denna lördag när jag skulle boka för två veckor sen var ju såklart upptagen. Som sagt sov jag länge, vilket betyder att jag vaknade inte för så länge sen heller, hatar snooze funktionen ibland! Jag har snoozat sen 9.30! Kom upp 11... jag är sämst ibland! Jag har ju tänkt att bara ta det lugnt, äta frukost innan och bara andas! Sen lugnt ta mig ner till tvättstugan! Istället fick jag snabbt ta bort lakanen ur sängen, se om det fanns nån tvätt på golvet, skippa frukosten och sätta mig här i fem minuter! Äter väl frukost när jag kommer upp igen!

Här är dagens schema för min del:


♥ Tvättstuga
♥ Diska
♥ Städa
♥ Dammsuga
♥ Plugga
♥ Skriva handlingslista inför i morgon, samt matlista



Sen ska jag ju också hinna med frukost och laga mat. Ja, det ser helt enkelt ut som en fullspäckad dag för mig, men med lite tur kanske älsklingen kommer upp snart, sömntutan! Men jag förstår honom! Om han jobbar kvällsskiftet i ständigt två månader så bli man nog lite sliten. Hoppas att han inte blir såhär varje kväll... efter första kvällen var han ju så himla pigg!

Men nu måste jag kila ner i tvättstugan! Skriver senare! Hoppas er Torsdag blir bra!

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

hej är typ frisk idag , så skickar eventuellt grejerna imorgon =) Men kontaktar dig iallafall den dagen jag gör de, Ska försöka skynda mig, Förlåt för att du får vänta ;(

2009-09-17 @ 16:35:06
URL: http://piinkyss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback