Tävling hos...

Just nu deltar jag i en tävling hos Linda-Det handlar om helheten i samarbete med L8Nyberg! Där har man chansen att vinna ett par valfria örhängen eller en valfri håraccessoar! Det finns superfina produkter man kan välja mellan och jag har valt denna söta rosett som min vinst, om jag vinner!


(Bilden är klickbar och tar er direkt till Linda-det handlar om helheten's blogg!)

Anledningen till att jag skulle vinna är för att just nu så har jag inte så himla mycket pengar, eftersom jag är en fattig student, så det skulle vara skoj med lite nytt! Jag har ju inte råd att shoppa så himla mycket! Det skulle vara riktigt kul att vinna så jag håller tummarna för det!

Sen så tycker jag att ni ska ta chansen att delta i denna härliga tävling, finns så mycket fint man kan välja bland och vinna! Så ta chansen! Ni har minst lika stor chans som jag att vinna! Lycka till på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

va roligt gumman att du är med o tävlar! ;) jag håller mina tummar för dig! o mkt bra inlägg, måste jag säga!



Förövrigt vill jag önska dig ett stort grattis för att du känner att du klarade tentan så lätt. Jag sa ju att det skulle gå lätt som en plätt, du är så duktig! :D Puss!

2009-09-24 @ 17:26:43
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hej hjärtat! jag kan gladeligen tala om att du är en av dem två vinnarna som vunnit i tävlingen! =) Posta din adress, dit denne söta rosett skall skickas, på: [email protected]



jag hoppas detta kan pigga upp bland skolböcker och pluggvardag.



Puss o grattis gumman!

2009-10-02 @ 08:46:47
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback