Tävling hos..

Just nu deltar jag i en tävling hos Baby Melody! Hon lottar ut ett härligt sminkpaket med massor utav godsaker!


Bild från Baby Melody


Här följer en lista på vad hon lottar ut i sitt sminkpaket!

♥ Ögonskugga med shimmer, Loreal
♥ Solpuder, Lumene
♥ Nagellack med färger "Twinkle in the eye", Lumene
♥ Ögonskugga-Duo med en vit och en svart färg, Lumene
♥ Eyeliner/Ögonskugga "Sugar Plum", i.d. Bare Minerals
♥ Vit kajalpenna, Yves Saint Laurent
♥ Juicy Tubes läppglans "Tahuata", Lancome
♥ Nagellack vinröd, Yves Saint Laurent

Sminkpaketet har ett totalt värde på 1300:- och då får man även en tillhörande sminkväska!

Så gör som jag och delta i denna härliga tävlingen och det är kanske just du som vinner! Du har minst lika stor chans som jag att vinna! Och jag älskar smink, så håller tummarna grymt mycket på att jag är den som har tur i utlottningen! Gå till Baby Melodys blogg och tävling HÄR och nu! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: ♥Transan/Jonas/♥

/Svar/ ja dom är skit braa <:

2009-09-20 @ 20:58:47
URL: http://transan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback