♥ Sovmorgon ♥

Hej hej och GODMORGON bloggen! Idag så är det tisdag och vi börjar inte förrän 11, vilket betyder att jag haft en härlig sovmorgon idag! Det var riktigt skönt att sova, speciellt eftersom jag var rätt utmattad igår! Men idag är jag verkligen pigg och glad! Tipp topp faktiskt!

Sitter här vid datorn med min morgonlektyr och frukost, mackor och en mandarin. Mums! Var riktigt hungrig när jag gick upp och med tanke på Sassis jamande var jag inte ensam. Efter att ha matat katten och fixat mig så får jag nu en lugn stund innan jag ska pinna iväg till bussen och föreläsningen om Företagsekonomi A. Vi får se vad det handlar om idag, hoppas det blir intressant!


Men nu ska jag läsa vidare i era bloggar! Hoppas ni får en härlig tisdag! Här skiner minsann solen med!

Kommentarer
Postat av: Louize

Heeej :D

Kan du hjälpa mig idag också tror du? :)

2009-09-29 @ 09:58:19
URL: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/
Postat av: DiddoLinno

Jag är sjuk, men tror att jag håller på att bli bättre HOPPAS! Hur är det med dig? Hehe, ja det är kul med kulturer, all mat o allt jag älskar det! Ja fina gåvor blev det allt, jag fick pengar som jag skall köpa en ny mobil för, sminkbox, smycken o lite annat smått o gott. KRAM

2009-09-29 @ 10:00:33
URL: http://diddolinno.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback