Söndag allaredan!

Det känns knasigt hur fort denna vecka egentligen gått! Det är redan söndag! Söndag kväll och syster har åkt hem (saknar dig redan!). Jag och älskling har myst ner oss i soffan och mumsar på varsin kycklingpizza! Riktigt gott måste jag säga! Härlig helg har vi också haft, mest tagit det lugnt och ätit en massa gott! Vad har ni haft för er i helgen?

I morgon är en ny vecka, måndag! Har inte någon föreläsning denna vecka eftersom det är tenta på torsdag, så vi (jag, Frida, Jenny och Therese) ska träffas i biblioteket på SH och plugga tillsammans inför tentan! Det blir alltså en heldag i bibblan för oss! Det ska bli skönt att kunna lägga extra fokus på tenta, men jag känner ändå att jag har rätt mycket inprintat i huvudet från föreläsningarna som kan vara användbart till tentan! Men det skadar ju inte alls att upprepa och repetera direkt!

Annars har jag inga direkta planer inför i morgon, det blir en pluggdag helt enkelt! Nu ska jag ta och läsa lite på bloglovin, eftersom jag inte har hunnit det i helgen! Hoppas allt är väl med er?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback