Shopping!

Idag på hemvägen stannade jag i det stora köpcentret Nacka Forum, som har genomgått en verklig stor förändring sen jag var där sist. Det har blivit sjukt stort och innehåller nu ett väldigt stort antal och varierande butik sortiment och om man bor i närheten eller har vägarna förbi är det en stor rekommendation att besöka och shoppa där (se till att ha med pengar!).

Anledningen till att jag stannade där är för att jag verkligen var i behov utav ett par nya hörlurar eftersom mina Skullcandy Lowrider gått sönder helt (de knäcktes på andra sidan med, måste helt klart vara fabriksfel, men idioterna på siba vägrar ju byta till mig ett par nya!!!) så jag införskaffade mig ett par nya, SkullCandy, dock plugs denna gång! Här är dem:


Jag gick även förbi Gina Tricot där jag hittade en oversized stickad tröja (Jättehärlig) och en supersöt klänning! Så de köpte jag!



Sen hittade jag en snygg ring på Glitter som verkligen skrek om att bo hemma i mitt smyckesskrin! Älskar älskar älskar!


Verkligen glad över att ha införskaffat lite nytt till garderoben!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback