Powernap is the shit!

Hej hej bloggen! En mycket härligare, piggare tjej som har kommit fram till tangenterna! Efter en härlig powernap så är jag "Up and going" igen! Dock så måste jag bara säga att snooze funktionen (har sagt detta förut men det tåls att upprepas) är en farlig uppfinning! Ack den som kom på den har lite klagomål men USCH vad rik denne person måste vara!!!

Just nu så lagar jag mat, det blir enkelt med korv och pulvermos idag! Sen hade jag faktiskt tänkt att ta tag i lite skolarbete nu! Jag ska börja med att pensla in alla föreläsningarnas tider i min kalender och småfixa med sånt. Sen ska jag renskriva dagens föreläsning (inte för att det var så mycket, men den sista delena var mycket bra info på) och efter det kommer jag nog ta det lite lugnt, kanske försöka läsa lite i en av böckerna! Reservera en bok måste jag också göra!


Annars är det nog med lugnt här. Älsklingen jobbar ju som vanligt och allt är på sin vanliga rutin igen (Jag älskar rutin!!!). Vad har ni sköna pärlor för er då?

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du kunde sova lite på dagen. Superjobbigt med såna nätter. Alla funderingar o grubblerier är så mycket lättare att ta på dagen...men det tycker man inte just då!!! Kram

2009-09-28 @ 18:51:38
Postat av: Inez

sv: Haha, tack, jag håller inte med x)



Ska nog mest vara hemma och ta det lugnt, vara med en kompis nån dag tror jag ;)

2009-09-28 @ 19:09:54
URL: http://zeni.blogg.se/
Postat av: Anonym

o vad jag längtar tills imorgon, kika in o kolla i bloggen. lägger upp dom nya avsnitten på bloggen så fort dom kommer ut, kul och diskutera avsnitten med varandra.



fråga en fråga i frågestunden om The hills & The city om det är något du undrar.



http://hillsandcity.blogg.se

2009-09-28 @ 19:10:47
Postat av: Baby Melody

Skönt att du kunde ta en liten nap eftersom jag vet hur man mår när man inte har sovit på natten! Man orkar ju ingenting då.



TACK så hemskt mycket att du fixade min mail dit! Tack tack!! :D

Den ät jättebra just där du la den.

<3

Ha en fortsatt trevlig kväll söta ängel!

2009-09-28 @ 19:23:47
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: F A N C Y

Jag behöver ditt smakråd! Kika in på bloggen! =)

2009-09-28 @ 19:26:12
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Inez

GRATTIS! Du är en av finalisterna i Veckans blogg! Nu får du se till att skaffa dig röster ;)

2009-09-28 @ 20:11:03
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback