Pluggpaus!

Hej bloggen! Just nu tar jag en liten pluggpaus! Tänkte då passa på att beställa mitt nya läppstift från Maybelline via Elle! Man får ett sådant med tidningen, men man måste skicka in en liten talong som är med i tidningen samt ett gammalt läppstift man vill byta ut! Så nu ska jag välja en färg, vet inte riktigt vilken jag vill ha! Jag får väl se vilka som finns först!



För övrigt går pluggandet bra, vet dock inte riktigt vad jag ska läsa så jag tänkte att jag skulle lägga mig i sängen och läsa lite i kompendiet samt boken "Designhistoria - en introduktion" lite grann, så får jag se sen hur jag tar mig vidare. Det är halvsvårt det här, att veta vad som är relevant och inte. Använder dock de gamla tentorna som instuderingsfrågor! Med lite tur så kommer vår tenta likna de andra tentorna! Håller i alla fall tummarna för det!

Älsklingen gick tidigare till jobbet idag, skulle följa med Glenn dit. Skulle visst hälsa på! Inte för att vara elak, men det tog bort distraktionen lite här hemma, bättre fokus på studierna! Hehe!

Men nu ska jag beställa mitt läppstift och sedan återgå till pluggandet! Vad har ni för er?

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Jag borde göra samma med läppstift! Kul grej som Elle hade tycker jag!:)

Är det dom fyra färgerna eller finns det flera färger att välja emellan?



Jag ska börja laga mat strax,det blir potatis, sojabullar ( äter ingen kött hihi )och lingonsylt:D



Puss o kram<3

2009-09-22 @ 16:05:18
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback