öh...godmorgon?

Ja, hej bloggen! Känns så fel att skriva godmorgon, även fast det är det för mig! Har precis tagit mig upp ur sängen, fick ett sms från Therese om hur man anmälde sig till Seminariumgrupperna inför nästa kurs! Så jag tog mig ur sängen för att anmäla mig jag med till samma grupp. Sen satt vi och spekulerade lite och pratade i telefon om hur många det skulle vara i gruppen och så vidare! Vi hamnade till sist i grupp 11 och kommer ha lektioner mellan 10-12. Låter helt okej för mig! Inte för tidigt, men ändå inte för sent!

Jag har även gett katten mat, hon var visst jättehungrig! Nu är det bara mig själv att mata. Sen är det lite irriterande att hon har lärt sig hur man öppnar garderobsdörrarna själv för nu står varenda dörr på glänt när man vaknar. Får gå runt och stänga alla igen!

För min del så ska jag sitta hemma idag och plugga! Plugga, plugga, plugga inför tentan helt enkelt! Så man har lite fakta och kunskap innanför pannbenet när man väl sitter i tentasalen på torsdag! Så jag ska inte göra något annat speciellt. Kanske köra ett pass Pilates här hemma, men mestadels plugga!



Vad ska ni ha för er?

Nu ska jag käka frukost, jag är superhungrig! Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Piinky♥

usch nu fick jag ju rysningar haha , De värsta jag vet är ju när man hör barn å sånt de är de läskigaste .Som min syrra för nån vecka sen hörde hon flickskratt när hon skulle sova , asså jag hade fan inte kunnat somna om jag hörde sånt usch alltså hehe

2009-09-22 @ 12:48:31
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: ♥Transan/Jonas/

/Svar/ jaa <;

2009-09-22 @ 13:07:37
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Du är världens sötaste tjej! :) Love the pic:)



Vad roligt, då ska jag beställa nån varm ton. Eller en blandning av varm o kall.

En ren kall färg gör så att jag ser blek ut, hihi så jag är en varm typ :)

Puss<3

2009-09-22 @ 17:18:11
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback