Lördag myskväll!

Hej bloggen! Här kommer en redogörelse för min lördag tillsammans med Emilie! Vi träffades vid Fisksätra station och gick till centrum för att beställa Pizza (kvällens middag) och handla lite på Ica. Vi köpte läsk, chips och dipp till kvällen. Pizzan blev klar fort och det vart bara för oss att promenera hem till Emilie och slå oss ner vid TV:n.


Till Pizzan så kikade vi på "She's the man" med Amanda Bynes! Måste säga att hon är en riktigt bra skådespelerska faktiskt, om man ska jämföra alla "tonårs-skådespelerskor" så väljer jag henne. Hon är rolig och jättesöt! Efter filmen kikade vi även på Family Guy, två episoder! Älskar dem! De är också sjukt roliga!


Sen under kvällen satt vi bara och snackade. Snacka skit helt enkelt. Hur hon har det, vad hon gör, hur det är med mig hur det går i skolan och så vidare! Det var riktigt kul att bara prata. Vi pratade i flera timmar och mumsade på Chips och dipp. Vi satt faktiskt och pratade fram tills klockan var 2 på morgonen! Riktigt kul! Sen så blev det sängdags för oss!

Fick även ett sött diadem av Emilie som jag verkligen ÄLSKAR! Supersött! Fick det för det klämde på henne när hon använde det! Såhär ser det ut:

 

Har ni haft en bra helg!?


Kommentarer
Postat av: Piinky the one and only♥

va bra att du gillade :) Så bra att allt är bra , jofan här är de bara prima :D

2009-09-27 @ 21:58:36
URL: http://caandyfreak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback