Hemma igen!

Hej hej bloggen! Nu är jag hemma igen efter mitt seminarium, det gick jättebra! Diskussionsfrågorna var lätta och jag hamnade i en bra grupp, med Therese och en annan tjej som heter Martina. Vi fick även sluta en kvart tidigare än vad vi skulle. Vilket var skönt. Det gav mig de extra femton minuterna här hemma så jag slapp stressa extremt med mat och så innan träningen!

Jag ska nu äta lite mat innan jag beger mig till afrodansen! Skriver sen när jag är hemma igen!

Hur har er dag vart, gjort något kul?

Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Ja, usch, tentor är ingenting man tycker om. Tack och lov att jag inte har så många.. :) Vad är det för tenta? :)

2009-09-16 @ 20:37:45
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Fasen vad coolt att du dansar afro!! :D

Och grattis att seminarium gick bra!!



Puss <3

2009-09-16 @ 20:59:43
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback