Gooodmorning!

Hej hej och godmorgon bloggen! Jag har sovit rätt länge idag eftersom jag kom hem sent igår! Var hemma vid fyra tiden! Åkte från Bredäng vid halv 2 och så tog det två timmar att ta sig till centrum! Självklart hann jag inte med 798 hem till Mårten Bullers väg, nästa gick 20 minuter senare! Så jag tänkte att jag promenerade de där 20 minuterna istället! Så jag var hemma när nästa buss skulle gå från centrum!

Härligt var ju i alla fall att älskling mötte mig halvvägs, det var snällt! Så jag slapp springa i mörkret ensam, är inte en av mina favoritgrejer direkt när man vet att det kan finnas våldtäktsmän och liknande där ute!



Just nu sitter jag och dricker en kopp te, riktigt gott och mysigt faktiskt! Sen ska jag ta itu med disken! Ska även läsa på bloglovin nu och fäster min sambos halsduk jag stickat! Sen är den redo att börja användas! Ska visa sen!

Hoppas ni hade en härlig lördag igår och hoppas ni får en riktigt härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Jag har haft dig på Bloglovin sedan du gjorde min design! :D Tack att du ska följa mig också!:D



Härlig bild! <3

Jag gick också upp rätt sent. Nu ska det diskas här med! Efter kaffet ;)

2009-09-13 @ 14:10:03
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja, de jag har nu ser helt urtvättat ut x) Så är verkligen dags att färga om!

Okej, men det är ganska skönt o bara ta det lugnt också :) Jag skulle bara vilja lägga mig i sängen och kolla på någon bra film, men måste verkligen plugga. Blir arg på mig för att jag inte gör det! Imorgon är det bara 1 vecka kvar till teoriprovet och uppkörningen!! ;o Så måste sätta fart :)



Ja det hoppas jag verkligen de blir så det inte ser hemskt ut på skolfotot ;) hehe kram

2009-09-13 @ 15:19:58
URL: http://camillaedlund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback