Godmorgon!

Godmorgon mina kära bloggläsare! Nu är jag uppe och studsar! Haha, okej inte studsar just nu kanske. Nu sitter jag här en kortis, läste bloglovin och svarade på kommentarer! Jag ska strax pysa iväg till bussen, men ville först säga Godmorgon till alla er söta! Hoppas att ni har sovit gott? Och att ni får en härlig fredag! Jag hoppas även min fredag blir bra och att det inte regnar idag! Dock var det jättemysigt att ligga i sin varma, sköna säng igår kväll när regnet smattrade som värst mot fönsterrutan!



Jag sov faktiskt väldigt gott i natt och känner mig riktigt utvilad, har dock fortfarande en sträv känsla på tungan efter att jag brände mig på mitt te igår kväll!! Ouch vad ont det gör!

Som sagt hoppas ni får en fin fredag, vad har ni för planer idag?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback